HTML

Suicide Note of My Life

"I've started a new diary and this time I have a few new reasons. One, I have no friends left. Two, so I can read back and remember what I did the day before. And three, so if I die, at least I leave a nice little suicide note of my life. It's just me and you, diary. Welcome to my fucked up life." /Nikki Sixx - Heroin Diaries/

Újra itt a reggel...

2010.11.16. 21:08 | suicide_notes | Szólj hozzá!

               Ködös novemberi reggel volt. Épp olyan, mint amilyennek ködös november reggelnek lennie kell. Most hogy jobban belegondolok, inkább hajnal. Szokás szerint fél ötkor keltem hogy a hét órai munkakezdésre emberi formát öltsek.

               Nálam ehhez egy forró zuhanyra és egy megfelelő arányú kávé-tej-cukor-koktélra van szükség. Meg persze egy szál cigire. Belelapátoltam a kávét a főzőgépbe és hagytam hagy duruzsolja el a koffein-szimfóniát. Ismét vártam az örökkévalóságot, amikor a barna lötty lecsöpögött, mint egy gyógyuló félben lévő heroinista opiát-antagonista infúziója és ekkor egy paranormális jelenségre lettem figyelmes: az összes kávé zacc lecsordogált a barna vízzel.

Végső kétségbeesésemben a telefonhoz rohantam és remegő térdekkel felhívtam Fox Mulder ügynököt az FBI-tól, elmeséltem neki a történteket. Szerinte az idegenek keze van a dologban és felhívta rá a figyelmemet, hogy ne mondjuk el Scullynak, mert úgysem fogja elhinni.

               Kiléptem az ajtón, és hála az őszi óraátállításnak megvirradt. Rágyújtottam egy cigire, közben tekintetemmel végigpásztáztam a kertet gabonakörök után kutatva, de nem találtam semmit sem, kivéve persze a kapun lévő kulcslyukat. Beraktam a fülembe a walkman mobilom fülhallgatóit, kerestem egy Guns N’ Roses-t a zenék közt, és már indulhatott is a Nightrain.

               A jelenség azóta sem ismétlődött meg. Így ki lehet jelenteni, hogy egy újabb rejtélyes megoldatlan üggyel bővültek az X-Akták.

Ha olcsó húsnak híg a leve, akkor olcsó kávé zaccol?!

A bejegyzés trackback címe:

https://suicidenoteofmylife.blog.hu/api/trackback/id/tr202453449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása